SearchL

مقاله "طراحی نقشه سفر مشتریان در مدل مدیریت تجربه مشتریان گروه خودروسازی سایپا " از شرکت مهندسین مشاور خودرو ایران به عنوان مقاله برتر کنفرانس بین المللی مدیریت انتخاب گردید

تاریخ خبر: 26/10/1395
زمان خبر :12: 31
نوع خبر :خبر


Bمقاله "طراحی نقشه سفر مشتریان در مدل مدیریت تجربه مشتریان گروه خودروسازی سایپا " از شرکت مهندسین مشاور خودرو ایران به عنوان مقاله برتر کنفرانس بین المللی مدیریت انتخاب گردید


به گزارش روابط عمومی شرکت مهندسین مشاور خودرو ایران، این شرکت با ارائه مقاله ای علمی با عنوان طراحی نقشه سفر مشتریان در مدل مدیریت تجربه مشتریان سایپا در کنفرانس بین المللی مدیریت شرکت کرده و به عنوان مقاله برتر در این کنفرانس انتخاب گردید، در این راستا جناب مهندس علی راشدی معاون اجرائی شرکت مهندسین مشاور خودرو ایران طی مصاحبه ای با روابط عمومی مشاور خودرو ابزار داشتند با عنایت به منویات مقام معظم رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، راهکارهای عملیاتی برای تحقق اقتصاد مقاومتی در گروه خودروسازی سایپا مورد توجه قرار گرفت بطوریکه بر اساس برنامه های راهبردی به دنبال  مقاوم سازی، بحران زدایی(حل مسئله)، ترسیم ساختارها و نهادهای فرسوده و ناکارآمد سازمان بوده است.

وی در ادامه بیان نمود: یکی از موضوعاتی که به عنوان محور اساسی و مهم اقتصادی همیشه مطرح بوده حمایت از تولید ملی می باشد اما امروزه شاهد این موضوع هستیم که مردم عملا رغبتی به خرید تولیدات داخلی نداشته و همیشه از نحوه ارائه خدمات ناراضی می باشند. موضوعی که به دلیل قطع بودن ارتباط بین تولید کننده و مشتری نهایی باعث شده است که تولید کنندگان نتوانند آن طور که شایسته مشتریان است محصول تولید کرده و نسبت به ارائه خدمات چه در حوزه فروش و چه خدمات پس از فروش مبادرت ورزند و همانطوریکه مشخص است بر خلاف دهه های گذشته که به امر کیفیت و علامت تجاری مجموعه ها و محصولات پرداخته می شد امروز تجربه مشتری وجه تمایز می باشد، چرا که بین تصویر ذهنی مشتریان از شرکت و علامت تجاری با موفقیت و تصویری که یک تولید کننده دوست دارد داشته باشد فاصله ای وجود دارد بطوریکه بر اساس تصویر ذهنی یا تجربیاتی که در روح و روان مشتری شکل گرفته است عمل می نمایند که این تجربیات فقط ناشی از تعامل مشتری با علامت تجاری مربوطه نبوده بلکه از تجربیات دوستان و نزدیکانشان و همچنین سایر مشتریان نیز ایجاد می گردد.

مهندس راشدی در ادامه با بیان این مهم که گروه خودروسازی سایپا با در نظر گرفتن رویکردهای در راستای مشتری مداری و بهره گیری از تجارب آنان در جهت افزایش کیفیت محصولات و نحوه ارائه خدمات نسبت به بررسی فرآیندها و ساختارها در حوزه مرکز ارتباط با مشتریان سایپا اقدام نمود که در این راستا شرکت مهندسین مشاور صنایع وسائط نقلیه ایران که به عنوان بازوی فنی و مهندسی گروه از طرف آن مرکز به عنوان متولی فرآیند ماموریت یافت که مهندسی فرآیندعای حوزه مشتریان آن مجموعه را با همکاری مرکز انجام دهد.

وی افزود: این شرکت با سرلوحه قراردادن یکی دیگر از محورهای اقتصاد مقاومتی که تاکید بر استفاده از نخبگان و فناوری های نوین نموده است توانست با تعریف مناسب مسئله و بهره گیری از مدل مدیریت تجربه مشتریان  (customer experience management)  و نخبگان این موضوع در دانشکده مهندسی پیشرفت دانشگاه علم و صنعت ایران نسبت به عارضه یابی فرآیندها اقدام نموده و در این زمینه از مشتریان گروه خودروسازی سایپا دعوت و در قالب فرآیندهای مصاحبه و پرسشگری تجربیات آنان در طول سفری که با گروه خودروسازی سایپا طی می نمایند یعنی از زمان آشنایی با شرکت و انتخاب محصول تا ارائه خدمات پس از فروش در حوزه های گارانتی و وارانتی تجربیات این مشتریان دریافت گردید که موضوعات مربوطه بر اساس الگوها و روشهای علمی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته که بر اساس آن در حال حاضر گروه خودروسازی سایپا در حال تعریف اقدامات مناسب جهت بهبود و یا تعریف فرآیندهای مناسب می باشد.

مهندس راشدی در ادامه ضمن تاکید بر پایه علمی فعالیت انجام شده بیان نمود که خلاصه عملیات مربوطه طی مقاله ای به کنفرانس بین المللی مدیریت  ارائه گردید که در بخش علمی و پژوهشی کنفرانس مورد استقبال اساتید، دانشجویان و صاحبنظران صنایع قرار گرفت. بر این اساس مقاله ارائه شده  با نام  " طراحی نقشه سفر مشتریان در مدل مدیریت تجربه مشتریان گروه خودروسازی سایپا " به عنوان مقاله برتر انتخاب و در بخش علمی و کاربردی کنفرانس نیز ارائه گردید.

وی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای کلیه همکاران در گروه معظم سایپا بیان داشت امید است با عنایت به موارد ارائه شده و همچنین توجه ویژه به مشتریان و نهادینه نمودن فرهنگ مشتری مداری در گروه خودروسازی سایپا شاهد ارتقاء روزافزون کیفیت محصولات سایپا در این راستا باشیم.



بر جسب خبر : -

:: ارسال نظر ::
  bنام (اختیاری)
  bپست الکترونیک (اختیاری)
  bآدرس وبسایت یا وبلاگ (اختیاری)
bنظرشما
 
bکد امنیتی 
توجه: کد امنیتی به حروف بزرگ و کوچک حساس نمی باشد

اخبار مر تبط :

برگزاری جشن پایان سال در شرکت مهندسین مشاور خودرو 1393 /12/27:: 14: 12
مهندس حمید حیدری مدیر عامل شرکت مهندسین مشاور خودرو ایران ابراز داشتند: 1394 /01/31:: 13: 50
انجام چند پروژه مشترک توسط شرکت مشاور خودرو ایران و دانشگاه صنعتی شریف 1394 /02/02:: 16: 02
پیام مدیرعامل شرکت مهندسین مشاور خودرو ایران به مناسبت روز جهانی کار و کارگر 1394 /02/09:: 12: 09
حمید حیدری مدیرعامل شرکت مهندسین مشاور خودرو ایران در گفت و گو با نارنجی ابراز داشت: 1394 /03/23:: 12: 36
ورود شرکت مهندسین مشاور خودرو ایران در لیست تامین کنندگان شرکت پالایش نفت بندرعباس 1394 /04/21:: 08: 49
برگزاری جشن عید سعید فطر در شرکت مهندسین مشاور خودرو ایران 1394 /05/06:: 09: 29
حضور مهندسین مشاور خودرو ایران در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد 1394 /06/09:: 09: 34
ورود مشاور خودرو به بازارهای جدید و انتقال دانش و تجربیات این شرکت 1394 /08/04:: 15: 22
به مناسبت سالروز تاسیس شرکت 1394 /08/24:: 15: 46
برگزاری مراسم آغاز سی و سومین سالگرد تاسیس شرکت مهندسین مشاور خودرو ایران 1394 /09/01:: 17: 05
معاینات و آزمایش‌های پزشکی 1394 /10/13:: 13: 47
ارزیابی (4DS) شرکت مهندسین مشاور خودرو ایران 1394 /11/13:: 09: 25
برگزاری جشن گرامیداشت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی در شرکت مهندسین مشاور خودرو 1394 /11/24:: 17: 11
تقدیر و تشکر از ابراز مراتب مودت و محبت 1394 /12/17:: 16: 15
تقدیر از زحمات شرکت مشاور خودرو در راستای قانون حمایت از موسسات دانش بنیان 1395 /01/24:: 10: 18
مهندس علی راشدی به عنوان معاون اجرائی شرکت مهندسین مشاور خودرو ایران منصوب شد. 1395 /02/21:: 09: 24
تقدیر و تشکر از ابراز مراتب مودت و محبت 1395 /04/28:: 10: 42
دریافت گواهینامه تائید صلاحیت انجام خدمات مشاوره سیستم های کیفیت از سازمان ملی استاندارد ایران 1395 /08/05:: 10: 05
دکتر نعمت اله ادریسی به عنوان عضو موظف هیئت مدیره شرکت مهندسین مشاور خودرو ایران منصوب شد. 1395 /08/05:: 10: 07
پیروزی پر گل 7 بر 2 مشاور خودرو برابر طیف سایپا و کسب عنوان مقام سومی مسابقات فوتسال شرکت های گروه خودروسازی سایپا 1395 /08/23:: 17: 22
مدیر عامل محترم گروه خودرو سازی سایپا جناب دکتر جمالی در اولین روز از نمایشگاه دست آوردها، تحقیقات، پژوهش و نوآوری شرکت های گروه از غرفه شرکت مهندسین مشاور خودرو ایران بازدید کرد. 1395 /09/24:: 17: 46
تقدیر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از شرکت مشاور خودرو در سال 1395 1396 /01/19:: 11: 38
پیام مدیرعامل مشاور خودرو در ارتباط با پیروزی بزرگ ملت ایران 1394 /04/23:: 16: 02
انجام پروژه کافتریا روی پراید 151 سایپا 1394 /08/05:: 08: 45
ظرفیت‌های نا‌شناخته صنعت خودروسازی ایران/بالای40 درصد هم می توانیم داخلی سازی کنیم/جایگزین شایسته برای پراید 1395 /09/14:: 12: 08