SearchL

ارائه خدمات مربوط به ارزیابی فروش و خدمات پس از فروش گروه خودرو سازی سایپا توسط شرکت مهندسین مشاور خودرو ایران

تاریخ خبر: 07/10/1393
زمان خبر :16: 28
نوع خبر :خبر


Bارائه خدمات مربوط به ارزیابی فروش و خدمات پس از فروش گروه خودرو سازی سایپا توسط شرکت مهندسین مشاور خودرو ایران


 

ارائه خدمات مربوط به ارزیابی فروش و خدمات پس از فروش گروه خودرو سازی سایپا توسط شرکت مهندسین مشاور خودرو ایران

مهندس علی مهرپا مدیر واحد مهندسی فرآیندها و سیستم ها ، هدف اصلی از ارزیابی نمایندگی ها را سنجش وضعیت کمی و کیفی نمایندگی­ها با استانداردها و ضوابط تعریف شده، رتبه بندی نمایندگی­ها، شناسایی نمایندگی­های برتر و همچنین نمایندگی هایی که نیاز به بهبود در فرآیندهای خود را دارند دانست.

مهندس مهرپا در ادامه بیان داشت که ارزیابی از نمایندگی­های سایپا در دو حوزه فروش و خدمات پس از فروش به صورت مستقل و با الگوی خاص تدوین شده توسط شرکت مهندسین مشاور خودرو ایران از سال 1382 شروع گردید و تا سال 1387 ادامه داشت.

وی در ادمه بیان نمود:  با توجه به وجود معایب و محدودیت­هایی از قبیل مراجعات متعدد در طی سال به نمایندگی­ها جهت انجام ارزیابی­های مختلف، در سال 87 و پس از بررسی­های فراوان و جلسات متعدد  کارشناسی ، با ایده گرفتن و الگو قرار دادن مدل تعالی سازمانی بر مبنای مدل تعالی EFQM  و همچنین با استفاده از قابلیت های موجود در مدل­های قبلی، الگوی جدید ارزیابی جامع نمایندگی­های شرکت سایپا  تدوین و مصوب گردید. در سال­های 88، 89، 90 و 92  چهار دوره ارزیابی جامع و همزمان فروش و خدمات پس از فروش کل شبکه نمایندگی­های سایپا در سراسر کشور بر اساس این الگوی تعالی انجام گرفت. در نتیجه اجرای موفقیت آمیز چندین دوره ارزیابی جامع در شبکه نمایندگی­های سراسر کشور علی­رغم موانع و سختی­های اجرایی آن، ارتقای قابل توجهی در حوزه فرآیندها و سیستم­های نمایندگی­ها و در نهایت افزایش سطح رضایتمندی مشتریان ایجاد گردید.

وی افزود برنامه آتی این پروژه طرحی حداقل دو ساله می باشد که  برای ارزیابی و ارتقاء نمایندگی ها صورت می پذیرد، در این طرح بر اساس امتیازات اخذ شده سنوات گذشته که با توجه به ارزیابی های مستمر گذشته صورت گرفته نمایندگی ها به چهار گروه تقسیم بندی شده و بر اساس این امتیازات نسبت به ارزیابی نمایندگی هایی با رتبه پایین تر جهت افزایش رتبه اقدامات مورد نیاز و به صورت ممتد و متوالی صورت می پذیرد که طی آن حدود 1800 مرتبه ارزیابی از این نمایندگی ها در طی سال 93 و 94 در سراسر کشور صورت خواهد پذیرفت.

ایشان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاران معاونت  شبکه شرکت سایپا یدک که همواره یاری رسان مدیران و کارشناسان شرکت مهندسین مشاور خودرو در این مهم بوده اند برای کلیه همکاران خانواده معظم سایپا در سراسر ایران عزیز آرزوی توفیق روز افزون و سلامتی نمودند.

روابط عمومی شرکت مهندسین مشاور خودرو ایران



بر جسب خبر :

:: ارسال نظر ::
  bنام (اختیاری)
  bپست الکترونیک (اختیاری)
  bآدرس وبسایت یا وبلاگ (اختیاری)
bنظرشما
 
bکد امنیتی 
توجه: کد امنیتی به حروف بزرگ و کوچک حساس نمی باشد

اخبار مر تبط :