شرکت مهندسین مشاور صنایع وسائط نقلیه(خودرو) ایران به عنوان یکی از با سابقهترين شركتهاي ارائهدهنده خدمات فنی، مهندسي و مشاورهای به شرکتهای فعال در صنعت كشور، خطمشی سیستم مدیریت کیفیت خود را در راستای جهانی شدن، راهبری بازار در سطح ملی، دستیابی به کیفیت مورد نظر در سطح جهانی به منظور کسب حداکثری رضایت و خلق ارزش برای مشتریان و تحقق سیاستهای گروه خودروسازی سایپا و با توجه به مفهوم مسئولیت اجتماعی، به عنوان شهروندی مسئول و پایبند به فرهنگ توسعه پایدار به شرح ذیل اعلام مینماید.
۱-ایجاد خانواده مهندسین مشاور خودرو، با نگاه عمیق به نیازهای حال و آینده مشتریان و سایر ذینفعان و جلب همفکری و مشارکت آنها در جهت نيل به رضایتمندی متوازن کلیه ذینفعان بالاخص مشتریان.
۲- بهبود مستمرکلیه فرآیندها و خدمات، مبتنی بر خواستهها و انتظارات ذینفعان به نحوی که رضایت مشتریان و سایر ذینفعان را جلب و برای آنها ایجاد ارزش نمایند.
۳- مدیریت مؤثر بر منابع مالی و هزینهها ضمن افزایش بازدهی سرمایهگذاریها و ایجاد شرایط لازم برای سودآوری بیشتر در راستای تحقق رضایت ذینفعان.
۴- اهتمام ویژه به ارتباط مستمر، حمایت و پشتیبانی و ارائه خدمات متعهدانه به مشتریان خود در جهت حصول اطمینان از تکمیل چرخه کیفی رضایت مشتریان.
۵- در اولویت قراردادن ارائه خدمات بدون عیب در کلیه مراحل آن در جهت جلب و ارتقاء رضایت مشتریان.
۶- توسعه و تنوع خدمات از طریق بهرهگیری از فناوریهای روز ضمن بالابردن رضایتمندی مشتریان در جهت افزایش سودآوری و توسعه بازارهای جدید داخلی و خارجی.
۷- کاهش اتلاف در ارائه خدمات ضمن ارتقاء بهروری، انعطافپذیری و استفاده بهینه از منابع و مهیا ساختن شرایط لازم برای ارائه به موقع خدمات و جلب رضایت ذینفعان.
۸-ایجاد مشارکتهای چند جانبه با شرکاء و زنجیره تامین به عنوان مهمترین اصل جدا ناشدنی در پیشبرد اهداف کلان ما در سطح ملی و بین المللی و تحقق ارتباط برد– برد و خلق ارزش برای ذینفعان.
۹- حضور ماندگار در عرصههای ملی و بین المللی با جلب خلاقیت و مشارکت فعال کارکنان در فرآيند تصميم گيري و هدف گذاري از طریق توسعه سرمایههای انسانی شرکت بعنوان اساسیترین رکن سازمان با افزایش دانش، انگیزش و رضایت کارکنان و پیگیری سیاستهای ضد ارتشاء و فساد اداری در جهت ارتقاء کیفی خدمات و فرایندها.
۱۰- گسترش ارتباطات با طرفهای ذینفع از جمله نهادهای دولتی و عمومی، پیمانکاران، مشتریان و غیره به منظور خلق ارزش برای کلیه ذینفعان.
۱۱- تعهد و التزام عملی به مدیریت ریسک های کسب و کار شرکت از طریق جاریسازی فرآیندهای مدیریت ریسک شامل شناسایی، تحلیل، ارزشیابی و پاسخ به ریسکهای مربوطه و یکپارچهسازی نظام مدیریت ریسک با فرآیندهای مهم و کلیدی آن.
۱۲- تعهد و التزام عملی به ارتقای سطح دانش سازمانیاز طریق یکپارچه سازی موثر و به اشتراک گذاری اطلاعات ارزشمند کسب و کار، در راستای دستیابی به حداکثر اثربخشی و بهبود رقابت پذیری سازمان.
۱۳- تجزیه و تحلیل مستمر محیط داخلی و خارجی شرکت و مشارکت مدیران در تدوین ارکان جهت ساز و برنامههای عملیاتی مرتبط با آنها و التزام عملی به حرکت در جهت تحقق آنها.
۱۴- امانت داری از سرمایه سهامداران و تلاش در جهت افزايش سودآوری کسب و کارهای شرکت و همچنین رشد سود سهامداران وگسترش سرمایه گذاری های استراتژیک و پایدار از طریق شناسایی بسترهای مناسب سرمایه گذاری با قابلیت ایجاد ارزش افزوده بیشتر و انجام مطالعات.
اﻳﻨﺠﺎﻧﺐ ﺿﻤﻦ اﻋﻼم ﺗﻌﻬﺪ کاﻣﻞ خود به اجرای ﻣﻔﺎد اﻳﻦﺧﻂ ﻣﺸﻲ، از ﺗﻤﺎﻣﻲ اﻋﻀﺎي ﻣﺤﺘﺮم خانواده مهندسین مشاور خودرو اﻧﺘﻈﺎر دارم ﺑﻪ ﻧﺤﻮي ﺷﺎﻳﺴﺘﻪ اﻳﻦ ﺧﻂ ﻣﺸﻲ را که بر پايه استانداردISO 9001:2015 طرحریزی شده است را بطور کامل درک نموده و در ﺗﻤﺎﻣﻲ ﺷﺌﻮﻧﺎت کاری و ﺣﺮﻓﻪاي ﺧﻮد بصورت مستمر و اثربخش به اجرا درآورده و در جهت تحقق اهداف عاليه شركت تلاش نمايند.